Japan doorbreekt taboe incontinentie met luier-modeshow

Kijk aan, daar worden de senioren onder ons blij van: een luier-modeshow. Hoe hip kan je luier zijn, wat is je toekomst en wat zijn je mogelijkheden. De "oude garde" mode-freaks in Japan moeten genoten hebben. Zij zagen diverse modellen voorbij komen tijdens een modeshow afgelopen week en kunnen bijna niet wachten incontinent te worden. Wat een keuze! Maar liefst 170 modellen werden getoond van simpele luier tot luxe uitvoeringen met
antibacteriële inlegvellen, dit alles onder begeleiding van muziek van Sting met 'Every step you take'….

De initiatiefnemer van de
modeshow wil de seniorenluier uit het verdomhoekje halen. "Veel mensen
schamen zich ervoor, dat is niet nodig. Nu kunnen we er op een vrolijke
manier over praten", aldus Kiyoko Hamada.

In
Japan is een vijfde van de bevolking 65 jaar of ouder. Door de
toenemende vergrijzing hebben steeds meer mensen de luier voor senioren
nodig. De markt van seniorenluiers in Japan is, volgens cijfers van de
marktleider, goed voor ongeveer 110 miljard yen (710 miljoen euro) per
jaar.

Lees ook:Ga los op de 50PlusBeurs
Lees ook:Honderdjarige Japanners nemen rap in aantal toe
Lees ook:Gratis bellen naar Japan met T-Mobile
Lees ook:Senioren Expo…. voor de zo ontzettend actieve 50-plusser!
Lees ook:Nieuw taboe voor senioren

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>