Niet alleen jongeren, maar ook 50-plussers en zelfs bejaarden… Steeds meer mensen hebben wel één van de apparaten van het merk in huis en dus is het helemaal niet zo vreemd dat Apple momenteel het meest waardevolle merk ter wereld is. Het label is 72,6 miljard euro waard, becijferde Interbrand, dat de lijst vandaag publiceert. Op nummer 2 staat Google, gevolgd door Coca Cola. Het is voor het eerst in de 13-jarige geschiedenis van de lijst dat het frisdrankmerk niet op de eerste plek staat. Het hoogstgenoteerde Nederlandse merk is Philips op nummer 40, Shell staat op nummer 70 en Heineken (dat ik toch eigenlijk wel in de top-20 had verwacht) staat op een 92e plek. Klik hier voor de Top 100 (weergegeven op een soort memory-achtige manier, waar ik licht neurotisch van werd)
Lees ook:Ach…de Coca-Cola Kerstman is niet meer…
Lees ook:Alternatief voor Coca-cola in de maak: limonade van koeienpis
Lees ook:Cola als geneesmiddel
Lees ook:Laatste lid The Andrews Sisters (94) overleden
Lees ook:Oude tijden herleven voor Pink Floyd in Nederland