Specsavers eert oud-militairen tijdens Veteranendag 2014

Traditiegetrouw is Specsavers ook dit jaar sponsor van Veteranendag. Deze dag wordt dit jaar voor de tiende keer georganiseerd. Door dit belangrijke initiatief te steunen, bedankt Specsavers alle Nederlandse veteranen voor hun inzet en moed. Ter ere van Veteranendag geeft Specsavers haar klanten 25 procent korting op een entreekaartje voor het Verzetsmuseum in Amsterdam en krijgen veteranen op vertoon van hun Veteranenpas gratis toegang. Bezoekers krijgen hiermee ook meteen toegang tot het Verzetsmuseum Junior, het eerste kindermuseum over de geschiedenis van de Tweede Wereldoorlog. Bovendien krijgen veteranen korting bij aankoop van een bril of hoortoestel.
 

 

 

Specsavers is voor de zesde keer sponsor van Veteranendag. Op zaterdag 28 juni worden in Den Haag alle Nederlandse veteranen geëerd. Iedereen is op deze bijzondere dag uitgenodigd om een kleurrijk defilé van duizenden veteranen te komen aanschouwen en omhoog te kijken naar een unieke luchtshow van moderne en historische toestellen. Ook Specsavers zal aanwezig zijn om de 130.000 militaire veteranen in Nederland te prijzen voor hun inzet. “Oud-militairen hebben heel belangrijk werk verricht. Door middel van deze jaarlijkse steun betuigen wij onze eer. Bovendien is het een belangrijk moment om stil te staan bij de geschiedenis van ons land. Daarom geven we klanten en hun (klein)kinderen ook de mogelijkheid om met korting naar het Verzetsmuseum te gaan”, aldus Ingrid Kersting, woordvoerder van Specsavers. “Bovendien ontvangen veteranen in onze winkels dit jaar 30 procent korting op een varifocale bril, 25 procent korting op een enkelvoudige bril of 1 jaar gratis batterijen bij een hoortoestel op vertoon van hun Veteranenpas.”

In het Verzetsmuseum staat het Nederlandse verzet tijdens de Tweede Wereldoorlog centraal. Vorig jaar opende het museum het Verzetsmuseum Junior, een tentoonstelling over kinderen tijdens de Tweede Wereldoorlog. Bezoekers kunnen de waargebeurde belevenissen van vier kinderen in oorlogstijd ontdekken in een echte doe-tentoonstelling. Verzetsmuseum Junior is dit jaar door de ANWB uitgeroepen tot ‘Meest innovatieve uitje 2014’. Met de flyer van Specsavers krijgen niet-veteranen 25 procent korting op een entreekaartje en hebben veteranen op vertoon van hun Veteranenpas gratis toegang. De flyers zijn van 28 juni t/m 5 juli af te halen in alle Specsavers-winkels. De korting is geldig tot en met 30 september 2014. Klanten die geen mogelijkheid zien om in deze week de winkel te bezoeken, kunnen de flyer in de bovengenoemde periode downloaden via www.specsavers.nl/veteranendag.

Lees ook:Specsavers steunt Veteranendag 2013
Lees ook:Wat gebeurt er op 4 mei met dodenherdenking?
Lees ook:ANWB kiest voor Specsavers als partner
Lees ook:Brildragers zijn niet minder aantrekkelijk (…in tegendeel…)
Lees ook:Nederland 4 en 5 mei

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>