Varilux Najaarsactie biedt mooie gelegenheid om extra multimediabril, outdoorbril of zonnebril op sterkte aan te schaffen

image002De meeste brildragers hebben tegenwoordig meerdere brillen. Maar meestal is alleen het montuur anders, zodat de brildrager zijn bril bijvoorbeeld kan aanpassen aan de kleding of aan de gelegenheid. Essilor, de leverancier van de bekende Varilux-brillenglazen, biedt brildragers de komende maanden de mogelijkheid om bij aanschaf van een bril met Varilux-glazen tegen aantrekkelijk condities een tweede paar, speciale brillenglazen te bestellen. Die tweede bril kan een multimediabril zijn, een zonnebril op sterkte of een outdoorbril, die vooral geschikt is voor sport en buitenactiviteiten. De Varilux Najaarsactie die het thema ´Meer brillen, meer beleven´ heeft gekregen, start vandaag (29 september) en loopt tot 29 november. Aan de actie nemen meer dan 350 vakopticiens in het hele land deel. Op www.varilux.nl is te zien waar ze gevestigd zijn. De deelnemende opticiens zijn ook herkenbaar aan het actiemateriaal in de winkel.
Hoewel de nieuwste generaties Varilux-brillenglazen dankzij geavanceerde technieken voor oogmetingen en volautomatische productieprocessen op maat van de individuele brildrager gemaakt  worden, stellen verschillende activiteiten allemaal andere eisen aan de ogen en dus aan de bril. Steeds meer mensen merken, dat een tweede bril geen overbodige luxe is. Veel brildragers hebben al ontdekt, dat een zonnebril op sterkte in de zomer, tijdens het autorijden of op wintersport een perfecte aanvulling is op hun dagelijkse bril.

Eyezen multimediabril
Eerder dit jaar heeft Essilor de Varilux Eyezen-brillenglazen geïntroduceerd. Eyezen is een multimedia brillenglas, dat speciaal ontwikkeld is voor mensen, die veel met computers en beeldschermen werken. En dat aantal mensen is door de opkomst van smartphones en tablets opzienbarend gestegen. Meer dan 90% van de beeldschermgebruikers geeft aan, dat ze regelmatig last hebben van vermoeide, droge of jeukende ogen. Die klachten worden veroorzaakt door het felle licht van de beeldschermen en het vele op en neer kijken van het beeldscherm naar andere dingen in de omgeving, waardoor de ogen zich steeds opnieuw moeten aanpassen. Varilux Eyezen-brillenglazen voorkomen deze klachten en geven de ogen rust.

De Varilux-outdoorbril is speciaal ontwikkeld voor mensen die veel sporten en buiten actief zijn. Bij sport en buitenactiviteiten spelen de ogen een cruciale rol, omdat ze 80% van de informatie over afstand, richting en snelheid geven en dus de coördinatie van alle bewegingen aansturen. Scherp zien op alle afstanden en een breed gezichtsveld zijn de typische eigenschappen van een outdoorbril. Daarnaast zijn ze gemaakt van extra sterk materiaal en hebben naar wens een extra harde of zonwerende coating.

Dankzij de Varilux Najaarsactie wordt de aanschaf van een tweede bril met speciale glazen extra aantrekkelijk. Uiteraard heeft de vakopticien ook een ruime keuze aan stijlvolle monturen.
Aan de Najaarsactie nemen 350 vakopticiens in het hele land deel. Zij zijn herkenbaar aan het actiemateriaal met de slogans ‘Jouw dag vraagt om meer dan één bril’ en ‘Welke 2e bril past het beste bij jou’. Op www.varilux.nl staat een shoplocator waar snel naar de deelnemende opticiens in de buurt gezocht kan worden.

Lees ook:Bril af tijdens de seks, of niet?
Lees ook:Een brillenglas om vlotter te lezen op een computerscherm
Lees ook:Verzekeraars zijn gul voor brildragers
Lees ook:Gratis oogcheck door gediplomeerde Specsavers opticiens bij Shell stations
Lees ook:Geen tranen meer als je uien staat te snijden

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>