Mango gaat zich richten op oudere doelgroep

De Spaanse modeketen Mango lanceert komende winter een nieuw logo en wil daarmee een oudere doelgroep aanspreken. Of het echt om de 50-plus doelgroep gaar weet ik niet, maar laten we het hopen. We kunnen in deze hoek wel een beetje hip gebruiken, toch?Bij een volwassener logo horen ook volwassenere collecties en een herstructurering van het bedrijf. De winkels krijgen een make-over en campagnemodel Scarlett Johansson is inmiddels al ingeruild voor Kate Moss. Het nieuwe logo komt eind 2011 op alle gevels van de winkels van het label te hangen, zo meldt Textilia.

Lees ook:HEMA beautystore gelanceerd
Lees ook:Vrouwen geven kapitalen uit aan make-up
Lees ook:Sheila de Vries ontwerpt voor Witteveen Mode
Lees ook:Kate Middleton is hoedendraagster van het jaar
Lees ook:Ligt Kate ‘as we speak’ te bevallen?

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>